عنوان خبر :  دکتر شتایی در همایش الگوی سوم زن استان مطرح کرد؛ جایگاه و خاستگاه واقعی زنان با الگوگیری از حضرت زهرا (س) و حضرت معصومه (س) متجلی می‌شود


رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان در همایش الگوی سوم زن که سه‌شنبه، هجدهم اردیبهشت‌ماه در سالن خلیج فارس دانشگاه برگزار شد، الگوگیری زنان از حضرت زهرا (س) و حضرت معصومه (س) را زمینه‌ساز تجلی خاستگاه و جایگاه واقعی آنان دانست.

دکتر شتایی با بیان اینکه جوامع غربی و شرقی به دنبال ارائه الگوهای خاصی از خود هستند گفت: مسلمانان وظیفه دارند بر اساس مبانی دین اسلام و آموزه‌های قرآن کریم الگوی سومی را به دنیا معرفی کنند.

 وی با اشاره به جایگاه و ارزش برابر زنان و مردان در قرآن کریم تصریح کرد: در مقابل نگاه کشورهای غربی و شرقی که زن را به عنوان برده، کالا و ابزار بهره‌برداری عده‌ای خاص، در نظر دارند، اسلام جایگاه ویژه‌ای برای زنان قائل شده و نیاز است با بهره‌گیری از ابزار رسانه و فرهنگ این جایگاه به عنوان الگوی والا به دنیا معرفی شود.

 دکتر شتایی در پایان بیان داشت: عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر، وجدان‌های مردم آزاده دنیا را بیدار کرد و حمله پلیس به دانشجویان حامی مردم فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا دوگانگی و نقض آزادی بیان و حقوق بشر را بیشتر نشان داد.

 تاریخ ارسال خبر :   18 اردیبهشت 1403 - 20:37    |     تعداد بازدید :   177
 ارسال کننده :   روابط عمومی    |      کد خبر :   17589
 کلید واژه ها :   دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان- همایش استانی- الگوی سوم زن
نظر شما

حاصل عبارت  15 + 3 :